آتلیه عکاسی کودک و نوزاد

پدر و مادر با به دنیا آمدن نوزاد یک اتفاق خاص در زندگیشان رقم می‌خورد و هر روز به این علاقه افزوده می‌شود. پدر و مادر هر روز شاهد رشد و بزرگ شدن فرزند خود هستند؛ از این رو والدین به دنبال ثبت هر لحظه آن‌ بوده تا این خاطرات را برای خود حفظ کنند. بهترین راه حل انتخاب آتلیه عکاسی کودک و نوزاد است که می‌تواند این لحظات را برای والدین ثبت کند.

برای عکاسی نوزاد بهترین زمانی که ما به والدین پیشنهاد می‌دهیم زمانی است که نوزاد خواب است و در 8 تا 15 روز نخست تولد نوزاد زمان خوبی است. در این زمان نوزاد بیشتر در خواب به سر می‌برد و می توان عکس‌های زیبایی از او گرفت.

یک آتلیه تخصصی کودک چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای عکاسی از کودک باید محیط شاد و صمیمانه باشد تا کودک احساس غریبی نکند و راحت باشد. در این صورت می‌توانید عکس هایی خاص بگیرید. از این رو عکاسان آتلیه کودک و نوزاد باید دارای تخصص مورد نیاز باشند و همچنین خوش رو، خوش برخورد و صبور باشند تا بتوانند صورت کودک خندان کنند و عکس هایی خاص و ناب بگیرند.

آتلیه تخصصی کودک باید دارای تجهیزات و امکانات به روز و متناسب با کودک و نوزاد مانند لباس مناسب، اسباب بازی و … باشد و از این رو کودک احساس راحتی می‌کند.

شما می توانید به آتلیه عکسیران تشریف بیاورید تا تیم ما لحظات زیبای شما را به خاطره های به یاد ماندنی تبدیل کند.

چرا باید آتلیه کودک و نوزاد عکسیران را انتخاب کنیم؟

جهت رزرو وقت عکاسی کودک و نوزاد از آتلیه عکسیران واقع در غرب تهران لطفاً یک روز زودتر هماهنگ کنید.