چاپ عکس روی شاسی

تخته شاسی تخته ای چوبی از جنس ‎ (MDF)‎‏ می باشد که بر روی سطح رویی آن می توان عکس قرار دهید و از قسمت پشتی آن برای نصب میخ یا پیچی روی دیوار استفاده کنید. ‏ تخته شاسی برای ثابت نگه داشتن و ماندگاری عکس های چاپ شده ‏روی انواع کاغذ و همچنین نمایش عکس بر روی سطوح و دیوارها به کار می رود.
از تخته شاسی برای آتلیه ها، عکاسی ها، شرکت های تبلیغاتی و تمام اماکنی که زیبای و کاربرد تبلیغاتی اهمیت دارد، استفاده می شود. در چاپ دیجیتال ، طرح و تصویر نخست روی کاغذ مرغوب و یا مات یا براق چاپ می شود سپس عکس لمینت شده بر روی سطح چسب دار تخته شاسی چسبانده و پرس می شود‎ .‎تخته شاسی در ابعاد مختلف قابل چاپ است.

با استفاده از تخته شاسی می توان بهترین لحظات زندگی را ثبت نمود و از آن در خانه برای زیبایی و یادآوری بهترین لحظات ازز آن استفاده کرد.

چاپ عکس روی شاسی عموما برای فضاهای بسته استفاده می شود. یکی از بهترین گزینه برای تبلیغات و برگزاری نمایشگاه های عکاسی، چاپ بر روی تخته شاسی است. تخته شاسی دارای قیمت بسیار مناسب، سادگی و کیفیت بالا است که سبب شده از بهترین روش ها در زمینه عکاسی و طراحی به حساب بیاید. بهترین نوع تخته شاسی از لحاظ سیقلی بودن و مقاوم بودن تخته شاسی است که قطر آن به اندازه هشت میلی متر است.

قیمت چاپ عکس روی تخته شاسی

قیمت تخته شاسی 1403
سفارش چاپ عکس روی شاسی

لطفاً جهت سفارش چاپ عکس روی تخته شاسی با بهترین کیفیت به آتلیه عکسیران روی دکمه زیر کلیک کنید.