لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی

لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی

عکاسی از لحظات بسیار نایاب و سریع عروسی کاری دشواری است که عکاس ها حرفه ای می توانند به کمک لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی از پس این کار دشوار بر آمده و شگفت انگیزترین و بی نظیرترین لحظات عروسی را به ثبت برسانند. از مهم ترین لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی می توان به لنز 70-24 میلی متری با فاصله کانونی 2.8 اشاره کرده که در شب می توان از این لنز بی نظیر استفاده کرد.

آیا وقت خواندن مقاله را ندارید؟
می توانید به راحتی پادکست این مقاله را گوش دهید

لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی

یکی از مهمترین فعالیتی که در هر جشن عروسی صورت می گیرد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، عکاسی عروسی می باشد. امروزه بسیاری از زوجین به دنبال حرفه ای ترین عکاسان برای به ثبت رساندن لحظات به یادماندنی هستند و می خواهند که لحظات زیبای زندگی خود را در آلبوم های خود ذخیره کرده و تا آخر عمر آن را با خود داشته باشند. مهم ترین اصل در عکاسی حرفه ای استفاده از لنزهای مناسب می باشد. از مهم ترین لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی مورد استفاده همکاران عکسیران ما قرار می گیرد می توان به لنز ماکرو 100 میلی متر و لنز ثابت 85 میلی متری اشاره کرد. عکاسان حرفه ای به خوبی می دانند که از کدام لنز در چه موقعیتی بایستی استفاده کنند تا بتوانند به نتیجه مطلوب مورد نظر خود برسند که تمام این خدمات توسط عکسیران ما ارائه می شود. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد برخی لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی که از پرکاربردترین لنزهای عکاسی هستند، توضیحاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی

لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی

لنز 70- 24 میلی متری با فاصله کانونی 2.8

یکی از مهمترین موضوعاتی که در گرفتن عکس های شگفت انگیز و بی نظیر بایستی به آن توجه ویژه ای کرد فاصله کانونی لنز دوربین شما می باشد. لنز 70- 24 یکی از بهترین لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی می باشد. با داشتن فاصله کانونی متغیر خود می تواند این امکان را به عکسان ارائه تا به یادماندنی ترین و جذاب ترین عکس های عروسی را به ثبت برساند. عکاسان از این لنز ها بیشتر برای عکس گرفتن از لحظات پایکوبی و شادی استفاده می کنند و به کمک این لنزها می توانند به شکار زیباترین لحظات بپردازند. حرکات سریع و تند در هنگام رقص و ثبت آن ها بسیار سخت می باشد که لنز مذکور می تواند به راحتی از پس این موضوع بر آمده و تصاویر زیبایی را به ثبت برساند. لنز 70- 24 از پرکاربردترین لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی می باشد که برای ثبت عکس در شب هنگام نیز بسیار مفید بوده و شما می توانید نتایج فوق العاده ای را مشاهده کنید.

لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی

لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی

لنز ماکرو 100 میلی متر

از دیگر لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی می توان به لنز ماکرو 100 میلی متر اشاره کرد که از بی نظیرترین و بهترین لنزهای عکاسان برای تشریفات عروسی می باشد. خدماتی که توسط همکاران عکسیران ما ارائه می شود استفاده از لنز را در اولویت های خود قرار می دهند. عکاس هایی که به دنبال ثبت لحظات عالی از جواهرات و حلقه های عروس و داماد هستند بدون داشتن لنز ماکرو نمی توانند از پس آن بربیایند. لنز ماکرو می تواند کوچکترین برجستگی و نقره های به کار رفته بر روی لباس عروس را به خوبی به تصویر بکشد. اگر به دنبال لنزی بسیار فوق العاده با قدرت زوم و دید بالایی هستید به شما توصیه می کنیم که حتما از این لنز تهیه و استفاده کنید. لنز های ماکرو 60 میلی متری نیز موجود می باشد که از بهترین نوع لنزها بوده و عکاس ها با توجه به نیاز خود می توانند یکی از آن ها را خریداری و تهیه کنند و بهترین و جذاب ترین عکس های عروسی را به ثبت برسانند.

لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی

لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی

لنز 35 میلی متر

بهترین سرمایه گذاری هر عکاسی خرید و داشتن یک لنز 35 میلی متری می باشد که یکی از مهم ترین لنزهای لازم و از مطرح ترین لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی بوده که با تطبیق پذیری بی نظیر خود می تواند به صورت همه کار از آن استفاده کرد. از این لنزها بیشتر در مرحله آماده شدن عروس در اتاق و فضای کوچک استفاده می شود. هم چنین عکاسان حرفه ای به خوبی می دانند که بدون به همراه داشتن این لنز نمی توانند لحظات زیبای خوش و بش های خانواده های عروس داماد را ثبت کنند. عکاس ها می توانند با کمک این لنز در اوج شلوغی بتوانند بهترین و واضح ترین تصاویر را از عروس و داماد ثبت کنند. یکی از مهم ترین ویژگی استفاده از این لنز در مقایسه با دیگر لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی این است که در کم ترین زمان ممکن و بدون وجود نور کافی می تواند تصاویر مد نظرتان را ثبت کرده و نیاز به فلش خارجی نداشته باشد. عکس هایی که با این لنز ها گرفته می شود، حسی بسیار خاصی را به تماشاگران القا می کند و تماشاگر احساس می کند که انگار در آن مکان حضور داشته و با چشم خود آن منظره را می بیند.

لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی

لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی

لنز ثابت 85 میلی متری

از دیگر بهترین و مناسب ترین لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی می توان به لنز ثابت 85 میلی متری اشاره کرد که برای ثبت زیباترین پرتره ها از مراسم عروسی بوده و می تواند بی نظیرترین آثار و عکس ها را به ثبت برساند. همکاران ما در گروه عکسیران تخصص بسیار فوق العاده ای را در استفاده از لنز دارند. طرز کار با این لنز به صورتی می باشد که به دلیل ثابت بودن لنز، بایستی برای زوم کردن از قسمت پاهای خود استفاده کرده و به سمت منظره ای که می خواهید از آن عکس تهیه کنید حرکت داشته باشید. استفاده از این لنز بسیار پر قدرت در زمانی که شرایط نوری بسیار کم می باشد بسیار مناسب است. اگر شما به دوربین خود اعتماد کامل داشته باشید می توانید با استفاده و به کاری این لنز، زیباترین اثرهای هنری را به ثبت برسانید. همچنین در نظر داشته باشید که هزینه تهیه و استفاده از این لنزها نیز در مقایسه با دیگر لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی بسیار مناسب و معقول می باشد به طوری که هر عکاس حرفه ای بایستی یک عدد از این لنزها را باید داشته باشد.

لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی

لنزهایی برای عکاسی از مراسم عروسی

نظر بذارید